Чи можете дати ряд уточнень для локалізації проблеми:
1. Перехід в додаток відбувається за допомогою натискання на сповіщення чи через іконку додатку?
2. Коли додаток відкрито, який статус ви бачите вгорі екрану (підключення, оновлення тощо.)
3. Ви вказуєте, що в переписці порожньо. Мається на увазі що там взагалі відсутні повідомлення чи не вистачає нових?
4. Можете надати лог підключення та пуш-сповіщень з додатку, одразу після того, як виникає проблема?
2. - не відображається нічого
3. є попередні повідомлення, нових не видно
4. підкажіть як саме сформувати необхідний Вам лог.
Зараз готується оновлення, що має покращити ситуацію з синхронізацією повідомлень та відображенням поточного статусу з'єднання з сервером.
Також підкажіть, чи є можливість створити у вас на сервері 2 тестових користувача, з мінімальними правами, для перевірки з нашого боку?
Вложения
Бачу по логах, що ви використовуєте альтернативну адресу сервера - локальну.
Маю припущення, що під час відкриття додатку відбувається перемикання між первинною та вторинною адресою (зараз це важко наочно зрозуміти, допоки немає чіткої індикації процесу повторного підключення - це зараз вже реалізовано та буде доступно в найближчому оновленні).
Якщо ви в локальній мережі спробуєте підключитися до зовнішньої адреси, таке підключення у вас повинно працювати?
Якщо так - чи можете для перевірки, поки ми не оновили додаток, залишити в налаштуваннях сервера на мобільному клієнті лише зовнішню адресу та перевірити, чи змінить це поведінку після відкриття додатку з пуш-сповіщення?
З пуш-сповіщеннями буде випущено деякі покращення на цьому тижні.
Щодо дзвінків, необхідно отримати нову пару медіа логів з 2х клієнтів, між якими не вдається дзвінок.
